viernes, 8 de abril de 2016

Biòlegs de 1r de batxillerat a l' Institut d'Alcanar

Ja estem al 3r trimestre i durant aquest curs me n'he recordat de tots i totes vosaltres perquè vàreu ser un grup creatiu, obert, simpàtic i treballador. I em pregunto com us estarà anant, si heu triat biologia, o no. Segur que amb Fernando esteu aprenent molt i us està engrescant per continuar el camí de les ciències.

Desitjo que no esteu massa aclaparats ("agobiats") en esta nova etapa del batxillerat, on es demana més treball i esforç.

Molta sort i endavant en la cultura!


2 comentarios:

  1. Moltes gracies Azu!!!
    El curs és complicat, però es pot treure. Jo si que he continuat amb Biologia i personalment m'agrada molt. En el meu institut estem començant el tema de genètica i me n'enrecordo molt de tu.
    He de confesar que les millors classes de biologia que he fet han sigut amb tu, molt creatives, diverides, entretingudes on aprenia moltisim sense necessitat de "matarme ha estudiar".
    Bueno com ja he dit he canviat d'institut i no tinc a Fernando, tinc una molt bona profesora "Maite", però neseccito una Azu en la meva vida!!!

    Et desitjo molta sort.

    Cordialment Ada.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Ada! Les teves paraules són molt reconfortants. Gràcies a vosaltres vaig aprendre molt. Hi ha una frase de John Cotton que diu: Si t'atreveixes a ensenyar no deixes d'aprendre. Una abraçada i sort amb tot!

    ResponderEliminar